Skriv ut sidanSkicka till facebook

Vuxenutbildning

Vuxna kan studera på Komvux, Grundvux
och Svenska för invandrare, SFI.
Komvux har kurser från grundskola till högskola.

Det finns också olika yrkesutbildningar
inom barnomsorg och vård och omsorg.

Utbildningarna för vuxna
finns på gymnasiet Nils Fredriksson Utbildning, NFU.

 




Senast uppdaterad:2015-12-16
Självservice, e-tjänster

Kontaktuppgifter Svedala kommun
Knapp till formulär för att lämna synpunkter
Knapp till evenemangskalender.
Knapp för att se lediga jobb i kommunen.
Klicka på knappen för att komma till information för dig som är ny i Sverige.
Klicka på bilden för att läsa mer om Finsam-projektet, JobbiFokus.
Länk till information om flyktingsituationen
Länk till ansökan om bygglov och information om byggfrågor
Länk till informationssida om bredband och fiber.
Länk till webb-tv som visar kommunfullmäktige.
Länk till Kvutis - Utbildnings hemsida om stöd för dig som arbetar inom skola i Svedala.
Länk till kontaktuppgifter för dig som vill fråga din politiker.
Länk till information om var barn och unga med psykisk ohälsa och deras familjer vänder sig för att få vård, stöd och hjälp.
Länk till information om biblioteken i Svedala, Klågerup och Bara.
Länk till information om byggprojekt och tomtkö i kommunen.